Inklappen
 

Gratis verzending vanaf 100,-

Heeft de bestelling een waarde van minder dan € 100,-? Dan hanteren wij € 6,95 verzendkosten, of € 45,- bij een palletzending.

 

Fabrieksgarantie

Wij komen altijd met een passende oplossing indien een product defect is of niet naar behoren functioneert.

 

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Vanuit onze fabriek waarborgen wij de kwaliteit en worden onze producten uitvoerig getest.

 

Levering op gewenste dag

Kies ervoor om je product te laten leveren wanneer het jou uitkomt. Meestal leveren wij binnen 48 uur.

Voordelen inklappen
  • Gratis verzending vanaf 100,-
  • Fabrieksgarantie
  • Goede prijs-/kwaliteitsgarantie
  • Levering op gewenste dag
  • Professionele service
  • Bestellen op rekening (voor bedrijven en scholen)

Garantie

Op al onze producten zit fabrieksgarantie tegen gebreken die het gevolg zijn van fabricage- of materiaalfouten. De garantie kan per product verschillen en wordt op de product detail pagina vermeld. De garantie gaat in op het moment van aankoop (factuur datum). Gebreken die veroorzaakt worden door ongelukken, nalatigheid of verkeerd gebruik vallen niet onder de garantie.

 

Wanneer kunt u een product terugsturen voor garantie:

- U bent in het bezit van een geldig aankoopbewijs, die binnen de bepaalde garantietermijn van het aangekochte product valt.

- Het artikel vertoont geen kenmerken van slijtage, foutief gebruik of foutief gebruik door derden.

 

Wat valt onder de garantie:

Mocht u een klacht hebben over het gekochte product dan kan dit onder de garantie vallen. Over het algemeen vallen de volgende mankementen onder de garantie:

- Materiaal fouten

- Fabricage fouten

 

De volgende punten vallen meestal buiten de garantie:

- Schade door verkeerd gebruik of onachtzaamheid

- Ongevallen

- Normale slijtage

 

Neem voor aanvullende vragen omtrent garantie bepalingen, onze tafeltennistafel, en voorwaarden contact op met onze service afdeling.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.