Wij maken gebruik van cookies om uw ervaring met onze website te verbeteren! Om je bezoek op onze site beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan ons en onze communicatie naar jou makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten deze webshop volgen en verzamelen. Hiermee passen wij en derden onze website, app, advertenties en communicatie aan jouw interesses aan. Door op ‘Cookies toestaan’ te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie.
Garantie
Op al onze producten zit fabrieksgarantie tegen gebreken die het gevolg zijn van fabricage- of materiaalfouten. De garantie kan per product verschillen en wordt op de product detail pagina vermeld. De garantie gaat in op het moment van aankoop (factuur datum). Gebreken die veroorzaakt worden door ongelukken, nalatigheid of verkeerd gebruik vallen niet onder de garantie.
Wanneer kunt u een product terugsturen voor garantie:
- U bent in het bezit van een geldig aankoopbewijs, die binnen de bepaalde garantietermijn van het aangekochte product valt.
- Het artikel vertoont geen kenmerken van slijtage, foutief gebruik of foutief gebruik door derden.
Wat valt onder de garantie:
Mocht u een klacht hebben over het gekochte product dan kan dit onder de garantie vallen. Over het algemeen vallen de volgende mankementen onder de garantie:
- Materiaal fouten
- Fabricage fouten
De volgende punten vallen meestal buiten de garantie:
- Schade door verkeerd gebruik of onachtzaamheid
- Ongevallen
- Normale slijtage
Neem voor aanvullende vragen omtrent garantie bepalingen, onze tafeltennistafel, en voorwaarden contact op met onze service afdeling.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.